2020
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Theory of Classical Conditioning in the Era of Digitalization: A Content Analysis of Current Applications in Social Media MarketingHardner, A., Schönitz, M., Papen, M., Leyh, C. & Siems, F.,
2020,
in: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement.
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S. 6-17,
12 S.Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
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VINDICTIVE WORD-OF-MOUTH ON SOCIAL MEDIA PLATFORMS – AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF DRIVERS AND THEIR MEASUREMENTPapen, M., Göttling, J., Heinrich, K., Kraus, L., Leyh, C. & Siems, F.,
2020,
ECIS 2020 ProceedingsElektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
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2019
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A Role-Based Capability Modeling Approach for Adaptive Information SystemsSchön, H., Zadravkovic, J., Stirna, J. & Strahringer, S.,
2019,
The Practice of Enterprise Modeling: 12th IFIP Working Conference, PoEM 2019, Luxembourg, Luxembourg, November 27–29, 2019, Proceedings.
S. 68-82Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
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