2022
-
-
An Analytical Study of Factors Related to TVET Implementation in Thailand as the Centre of Excellence in the Past Decade: A Case Study: History & Current State of Art+ a Comparison Study of TGPES and GTDEEOde-sri, A., Koehler, T. & Wimonthanasit, P.,
2022,
Mobility for Smart Cities and Regional Development - Challenges for Higher Education: Proceedings of the 24th International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2021).
Auer, M. E., Hortsch, H., Michler, O. & Köhler, T. (Hrsg.). Springer Science and Business Media B.V.,
Band 2.
S. 79-90,
12 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Attitudes and Perceptions of Teaching Staff About the Online Learning During the COVID19 Pandemic: A Case Study of Engineering EducationGormaz-Lobos, D., Galarce-Miranda, C., Kersten, S. & Hortsch, H.,
2022,
in: International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP.
12,
3,
S. 38-49,
12 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Conception of a Machine Learning Driven Adaptive Learning Environment Using Three-Model Architecture.Toorchi Roodsari, S., Schulz, S., Schade, C., Stagge, A. & Adelberg, B.,
2022,
International Conference on Interactive Computer Aided LearningPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Designing a Curriculum for Digital Competencies Towards Teaching and LearningFessl, A., Maitz, K., Paleczek, L., Köhler, T., Irnleitner, S. & Divitini, M.,
2022,
Proceedings of the 21st European Conference on e-Learning, ECEL 2022.
Fotaris, P. & Blake, A. (Hrsg.). Academic Conferences and Publishing International Limited,
S. 469-471,
3 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Designing Digital Self-Assessment and Feedback Tools as Mentoring Interventions in Higher EducationMoser, E., Shegupta, U. U., Ihsberner, K., Jalilov, O., Schmidt, R. & Hardt, W.,
2022,
Communities in New Media. Digitality and Diversity Overcoming Barriers with digital Transformation : Proceedings of 25th Conference GeNeMe.
Kohler, T., Schoop, E., Kahnwald, N. & Sonntag, R. (Hrsg.). TUDpress/Thelem Universitätsverlag,
S. 321-325,
5 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
-
Digitalität und Diversität – Mit digitaler Transformation Barrieren überwindenKöhler, T., Schoop, E., Kahnwald, N. & Sonntag, R.,
2022,
Communities in New Media. Digitality and Diversity Overcoming Barriers with Digital Transformation - Proceedings of 25th Conference GeNeMe.
Kohler, T., Schoop, E., Kahnwald, N. & Sonntag, R. (Hrsg.). TUDpress/Thelem Universitätsverlag,
S. 285-298Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Do learners experience spatial and social presence in interactive environments based on 360-degree panoramas? A pilot study and future research agendaDyrna, J., Stöhr, K. & Pippig, M.,
2022,
Communities in New Media. Digitality and Diversity Overcoming Barriers with Digital Transformation - Proceedings of 25th Conference GeNeMe.
Kohler, T., Schoop, E., Kahnwald, N. & Sonntag, R. (Hrsg.). Dresden: TUDpress/Thelem Universitätsverlag,
S. 218-227,
10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-