Publikationen
8189 Einträge
2024
-
Supply Management Research: Aktuelle Forschungsergebnisse 2024 , 2024, 2024: Springer Gabler, WiesbadenElektronische (Volltext-)VersionPublikation: Buch/Gutachten/Sammelbände > Konferenz-/Tagungsband
-
SUPPORTING VIRTUAL LEARNING AND INTERNATIONAL ACADEMIC VISITS WITH AI , 2024, in: Schriftenreihe Informatik. S. 141-146, 6 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Konferenzartikel
-
Synthesis of Cellulose Acetate Butyrate Microspheres as Precursor for Hard Carbon-Based Electrodes in Symmetric Supercapacitors , 2024, in: Polymers. 16, 15, S. 2176, 2176Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Technodiversity - Glossary of Forest Operations Terms , 2024, in: Croatian journal of forest engineering : CROFE. 45, 2, S. 445 - 454, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Übersichtsartikel (Review)
-
Technological Advancements in Oscillation Reduction for Propulsion Shaft Systems , 2024, in: Journal of Vibration Engineering and Technologies. 12, Suppl 2, 19 S., 116430Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Territorial subjectivities. The missing link between political subjectivity and territorialization , 2024, in: Progress in Human Geography. 48, 3, S. 275-291, 17 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Test Scenario Fusion: How to Fuse Scenarios from Accident and Traffic Observation Data , 2024, in: IEEE access. 12, S. 16354-16374, 21 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
The COVID-19 pandemic and dynamics of livelihood assets in the Kwahu South District of Ghana: determinants and policy implications , 2024, in: Development in practice : stimulation thought for action. 34, 5, S. 611-632, 22 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
The Customer’s Perception of Purpose Marketing: Results of an Empirical Study of a Company-Supported Campaign for the Covid-19 Vaccination in Germany , 2024, in: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. 70, 1, S. 32-36, 5 S.Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
The Impact of a Priori Information on Drivers’ Mental Models, Attitudes, and Behavior in Interaction with Partial and Conditional Driving Automation , 2024, in: International Journal of Human-Computer InteractionElektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel