Publikationen 1 bis 9 von 9 EinträgenHilbert, Andreas; Sommer, Stefan; Miller, Tom: Evalution of Topic Models as a Preprocessing Engine for the Knowledge Discovery in Twitter Datasets. In: Recent Advances in Intelligent Technologies and Information Systems (2015), S. 46–62Hilbert, Andreas; Sommer, Stefan: Kundenbeziehungsmanagement beim E-Commerce. In: Wirtschaftsstudium WISU 41 (2012), Nr. 3, S. 348–353Sommer, Stefan; Schieber, Andreas; Heinrich, Kai; Hilbert, Andreas: What is the conversation about? - A topic-model-based approach for analyzing customer sentiments in Twitter. In: International Journal of Intelligent Information Technologies 8 (2012), Nr. 1, S. 10–25Heinrich, Kai; Hilbert, Andreas; Schieber, Andreas; Sommer, Stefan: Analyzing customer sentiments in microblogs – A topic-model-based approach for Twitter datasets. In: AMCIS 2011 Proceedings - All Submissions Paper 227 (2011)Schieber, Andreas; Sommer, Stefan; Heinrich, Kai; Hilbert, Andreas: Worüber reden die Kunden? - Ein modellbasierter Ansatz für die Analyse von Kundenmeinungen in Microblogs. In: Tagungsband des Workshops GeNeMe 2011 (2011), S. 25–34Sommer, Stefan; Hilbert, Andreas; Juhrisch, Martin: Relationship management and customer states: Towards a model of multichannel integration for the electronic commerce. In: Online Proceedings of Modelling Business Information Systems (2010), S. 164–174Hilbert, Andreas; Müller, Alexander E.; Sommer, Stefan : Data Warehousing: Konzept einer rechnergestützten Übung mit SAS. In: KSFE 2010 (2010), S. 95–104Hilbert, Andreas; Sommer, Stefan : Analytisches Customer Relationship Management im elektronischen Handel. In: Vertriebsinformationssysteme (2010), S. 195–212Hilbert, Andreas; Sommer, Stefan: Multi-Channel-Beziehungsmanagement für den elektronischen Kaufprozess. In: Perspektiven der betrieblichen Management- und Entscheidungsunterstützung, Tagungsband des Forschungskolloquiums Business Intelligence, CEUR Workshop Proceedings Vol. 542 (2009), S. 163–180Diese Informationen werden vom Vorgängersystem FIS bereitgestellt.