Publications
104 Entries
2014
-
Expertenstatement: CRM – Hype oder nachhaltiger Trend , 2014, Swiss CRM 2014 – Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen. Winterthur/Schweiz, p. 13Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Expertenstatement: Herausforderung für die Umsetzung von CRM-Initiativen , 2014, Swiss CRM 2014 – Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen. Winterthur/Schweiz, p. 16Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Kunden im Bedarfslebenszyklus crossmedial begleiten: Möglichkeiten und Grenzen am Beispiel SBB , 2014, 14. Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation (EUKO 2014)Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
-
Managing relationships in interdisciplinary research projects - the HoQ experience , 2014, Conference Proceedings of the 13th International Science-to-Business Marketing Conference on Cross Organizational Value Creation. p. 202-211, 10 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution