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2020
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VINDICTIVE WORD-OF-MOUTH ON SOCIAL MEDIA PLATFORMS – AN EMPIRICAL INVESTIGATION OF DRIVERS AND THEIR MEASUREMENT , 2020, ECIS 2020 ProceedingsElectronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
2019
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An Empirical Investigation into Personal Characteristics’ Effect on Choosing Complaint Channels , 2019, In: Health Services Management Research. 3, 14 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Benefits of Convoy Model Theory for Explaining and Controlling Business-to-Customer Relationships , 2019, In: Journal of customer service in marketing & management. 2018, 17, p. 292-310Research output: Contribution to journal > Research article
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Customer Education“ – Eine stereotypenbasierte interdisziplinäre Diskussion , 2019, Stereotype in Marketing und Werbung: Interdisziplinäre Perspektiven auf kulturspezifische Wissensrepräsentationen . Janich, N. (ed.). Springer VS, p. 283–299, 17 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Eine partnerwahltheoretische Betrachtung von B2B-Beziehungen: Gleich und gleich gesellt sich gern vs. Gegensätze ziehen sich an , 2019, Kooperative Dienstleistungen: Spannungsfelder zwischen Service Cooperation und Service Coopetition (Forum Dienstleistungsmanagement). Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.).p. 131-153, 23 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Fear appeals- relevance and consequences for relationship marketing , 2019, Proceedings der European Marketing Academy (EMAC 2019)Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Light side and dark side of relationship marketing – A discourse analysis of the discipline’s emergence based on elements of rhetoric , 2019Research output: Contribution to conferences > Paper
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Maintenance strategies and long-distance relationships: An adaption of theories from interpersonal relationship research to marketing , 2019, In: Journal of relationship marketing : innovations and enhancements for customer service, relations, and satisfaction. 18, 4, 15 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Marketing, Relationship Marketing und Digitalisierung – eine kritische Diskussion hierarchischer Modellierungsmöglichkeiten , 2019, Digitalisierung und Kommunikation: Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. Stumpf, M. (ed.). Springer VS, p. 89-105, 17 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Potenziale digitaler Assistenzsysteme für die Kommunikation in interdisziplinären Entwicklungsprojekten , 2019, Digitalisierung und Kommunikation - Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. Stumpf, M. (ed.). Wiesbaden, p. 369-387, 19 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report