Publications
112 Entries
2019
-
The Effect of Stress on Customer Perception of the Frontline Employee: An Experimental Study , 2019, In: Review of Managerial Science. 4, p. 725-747, 23 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
The Horn-Effect in Relationship Marketing: A Systematic Literature Review , 2019Research output: Contribution to conferences > Paper
2018
-
Advancing Relationship Marketing Theory: Exploring Customer Relationships through a Process-Centric Framework , 2018, In: AMS review. 8, p. 39-57, 19 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
Back to the roots – The influence of childhood engagement on hospitality service failure evaluation , 2018, Global Marketing Conference 201: Track Customer Engagement in Tourism and HospitalityResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
-
Das Emotionale Erbe – eine beziehungs-marketingorientierte Betrachtung , 2018, Emotionale Intelligenz in Organisationen. Der Schlüssel zum Wissenstransfer von angewandter Forschung in die praktische Umsetzung. Gölzner, H. & Meyer, P. (eds.). Springer VS, p. 83-101, 19 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Eine Diskussion des Dunning-Kruger-Effekts für Kunden-Mitarbeitenden-Beziehungen , 2018, Emotionale Intelligenz in Organisationen. Der Schlüssel zum Wissenstransfer von angewandter Forschung in die praktische Umsetzung. Gölzner, H. & Meyer, P. (eds.). Springer VS, p. 333-351, 19 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Expertenstatement: Bedeutung der Mitarbeitenden für Marken , 2018, Swiss Marketing Leadership Studie 2018. Geschwindigkeit vs. Beständigkeit. Hannich, F., Huettermann, M., Fuchs, R., Suvada, A., Kübler, D., Barth, L., Heierli, R., Rozumowski, A. & Kiarostami, T. (eds.). Winterthur/Schweiz, p. 24, 1 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Kommunikation und Technik , 2018, 4 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Other contribution > Other
-
Kommunikation und Technik – Ausgewählte neue Ansätze im Rahmen einer interdisziplinären Betrachtung , 2018, Springer VS, 395 p.Research output: Book/Report/Anthology > Monograph
-
Preisbezogene Informationen in der Kommunikation richtig vermitteln , 2018, Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen - Innovative Ansätze- Praktische Umsetzung. Janich, N. (ed.). Springer VS, p. 447-461, 15 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report