Publications
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2017
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Potenziale digitaler Assistenzsysteme für die Kommunikation in interdisziplinären Entwicklungsprojekten , 2017, EUKO 2017 - Kommunikation und Digitalisierung: Proceedings zur 17. Interdisziplinären Tagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation - European Cultures in Business and Corporate Communication (EUKO). Stumpf, M. (ed.).p. 80-81, 2 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Preis im Relationship Marketing – bestehende Ansätze und Zukunftspotenziale , 2017, In: Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis. 2017, 6, p. 34-39, 6 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Relationship Marketing im Spannungsfeld aus steigendem Wunsch nach Einfachheit und zunehmender Digitalisierung – eine kritische Diskussion , 2017, p. 84-85, 2 p.Research output: Contribution to conferences > Paper
2016
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Adaptive Assistenzsysteme – Konzeptionell und umsetzbar: Eine interdisziplinäre Betrachtung am Beispiel von Agrarsystemen , 2016, Arbeit in komplexen Systemen. Digital, vernetzt, human?!: 62. Kongress der Gesellschaft für Arbeitswissenschaft. Gesellschaft für Arbeitswissenschaften , 7 p., A. 1.4Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Awareness of Emotional Intelligence: Implications of the Dunning-Kruger-Effect for Customer-Employee Interactions , 2016, 1st International Conference on Emotional Intelligence in Organizations 2016 (EIO 2016)Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Dealing with Stereotypes and Cross Media Challenges in Corporate Communication , 2016, 13 p.Research output: Other contribution > Other
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Die Rache des Kunden – sozialwissenschaftliche Theorien und deren Relevanz im Mediamix , 2016, Crossmedia - Kommunikation in kulturbedingten Handlungsräumen: Mediengerechte Anwendung und zielgruppenspezifische Ausrichtung. Schmidt, C. M. (ed.). Wiesbaden: Springer VS, p. 15-32, 18 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Emotional Legacy – a Relationship Marketing Perspective on a Specific Field of Emotional Intelligence , 2016, 1st International Conference on Emotional Intelligence in Organizations 2016 (EIO 2016)Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Ethical Reasoning in the Business - to - Business Negotiation: Evidence from Relationships in the Chemical Industry in Germany , 2016, In: Business ethics : a European review. 25/ 2, p. 128-143, 16 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Expertenstatement: Bedeutung und Umsetzungsprobleme der Digitalen Transformation , 2016, Hannich, F./Fuchs, R./Rüeger, B./Hüttermann, M./Klaas, M./Müller, S./Rauch, M./Bissig, P./Kübler, D. (Hrsg.): Swiss Marketing Leadership Studie 2016. Digitale Transformation im Marketing. Winterthur/SchweizResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report