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2024
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Purpose Marketing im Kontext der Herren-Fußball-WM 2022 in Katar: Eine quantitative Untersuchung zur Wahrnehmung unternehmischer Stellungnahmen , 2024, Fortschritt, Innovation, Vision – Szenarien, Bilder, Metaphern und sprachliche Konzepte von Zukunft in der Wirtschaftskommunikation. Eine interdisziplinäre Betrachtung: Proceedings der Jahrestagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation – European Cultures in Business and Corporate Communication (EUKO), IKOM WP. Banholzer, V., Wintermayr, A. & Seiler, E. (eds.). 1 ed., Nürnberg: Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Vol. 5. p. 57-58Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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The Customer’s Perception of Purpose Marketing: Results of an Empirical Study of a Company-Supported Campaign for the Covid-19 Vaccination in Germany , 2024, In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. 70, 1, p. 32-36, 5 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Word-of-Mouth Escalation Levels: Theory and Results of an Empirical Study Considering Different Situations and Target Groups , 2024, In: Hermes : Journal of Language and Communication in Business. 64, 64, p. 23–35, 13 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to journal > Research article
2023
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Who's Bad? - The Influence of Perceived Humanness on Users' Intention to Complain about Conversational Agent Errors to Others , Dec 2023, Proceedings of the 44th International Conference on Information Systems (ICIS). 17 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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I can see how you feel—Methodological considerations and handling of Noldus's FaceReader software for emotion measurement , 30 Sep 2023, In: Technological forecasting and social change : an international journal. 197(2023), 18 p., 122889Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to journal > Research article
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Werbung für Verhaltensweisen – Möglichkeiten und Grenzen der Customer Education in der Medizin im digitalen Zeitalter , 7 Mar 2023, Werbung und PR im digitalen Zeitalter. Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, p. 155-176, 22 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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COVID-19 and On-Site Customer-to-Customer Interactions: Opportunities and Challenges for Organizations in Times of Spatial Distance and Social Closeness , 2023, Soziale Themen in Unternehmens- und Wirtschaftskommunikation: Social Issues in Corporate and Business Communication. Schmidt, C. M., Heinemann, S., Banholzer, V. M., Nielsen, M. & Siems, F. U. (eds.). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, p. 217-235, 19 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Customer Education -- Chance und Herausforderung für Dienstleistungen im Wandel , 2023, Gestaltung des Wandels im Dienstleistungsmanagement: Band 2: Kundenperspektive -- Anbieterperspektive -- Mitarbeiterperspektive. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, p. 239-256, 18 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Digitale Sprachvarietäten in der externen Markenkommunikation – Eine empirische Untersuchung des Einflusses der Vong-Sprache auf die Markeneinstellung, Kaufabsicht und Glaubwürdigkeit , 2023, Werbung und PR im digitalen Zeitalter : Grenzen, Übergänge und neue Formate. Nielsen, M., Grove Ditlevsen, M. & Julius Pedersen, A. G. (eds.). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, p. 331-356, 26 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Interfering in Sustainable Travelling of Customers and Employers: An Empirical Study and Implications to Purpose Marketing from a customer perspective , 2023, Proceedings of 23rd International Marketing Trends Conference 2024 Venice, Paris-Venice Marketing Trends Association. Pastore, A., Schmitt, J., Jimenez, J. & Wiedmann, K. (eds.).Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution