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109 Entries
2024
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Focusing on the Purpose Marketing Trend: Bridging Political Science for Theoretical Advancements and Strategic Optimization , 2024, Proceedings of 23rd International Marketing Trends Conference 2024 Venice. Pastore, A., Schmitt, J., Jimenez, J. & Wiedmann, K. (eds.).Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Gemeinwohlauffassungen als Zukunftsstrategie in der KI-Werbung , 2024, Fortschritt, Innovation, Vision – Szenarien, Bilder, Metaphern und sprachliche Konzepte von Zukunft in der Wirtschaftskommunikation. Eine interdisziplinäre Betrachtung. Banholzer, V., Wintermayr, A. & Seiler, E. (eds.). 1 ed., Vol. 5. p. 93-94, 2 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Kundenseitige soziale Kosten durch fehlende Nachhaltigkeit -- Theorie, Ergebnisse einer empirischen Studie und Managementimplikationen , 2024, Sustainable Service Management: Band 1: Nachhaltigkeit aus Sicht von Kunden und Mitarbeitern. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, p. 189-211, 23 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Kund:innendiversität bei Dienstleistungen aus Kund:innensicht – Theorie und Ergebnisse einer empirischen Studie , 2024, Diversity in der Wirtschaftskommunikation. Stumpf, M. (ed.). Wiesbaden: Springer Fachmedien Wiesbaden, p. 91-116, 26 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Perception of rainbow washing – Empirical results from two European countries on a new marketing challenge , 2024, Proceedings of 23rd International Marketing Trends Conference 2024 Venice, Paris-Venice Marketing Trends Association. Pastore, A., Schmitt, J., Jimenez, J. & Wiedmann, K. (eds.).Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Purpose Marketing im Kontext der Herren-Fußball-WM 2022 in Katar: Eine quantitative Untersuchung zur Wahrnehmung unternehmischer Stellungnahmen , 2024, Fortschritt, Innovation, Vision – Szenarien, Bilder, Metaphern und sprachliche Konzepte von Zukunft in der Wirtschaftskommunikation. Eine interdisziplinäre Betrachtung: Proceedings der Jahrestagung des Forschungsnetzwerkes Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation – European Cultures in Business and Corporate Communication (EUKO), IKOM WP. Banholzer, V., Wintermayr, A. & Seiler, E. (eds.). 1 ed., Nürnberg: Technische Hochschule Nürnberg Georg Simon Ohm, Vol. 5. p. 57-58Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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The Customer’s Perception of Purpose Marketing: Results of an Empirical Study of a Company-Supported Campaign for the Covid-19 Vaccination in Germany , 2024, In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. 70, 1, p. 32-36, 5 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Word-of-Mouth Escalation Levels: Theory and Results of an Empirical Study Considering Different Situations and Target Groups , 2024, In: Hermes : Journal of Language and Communication in Business. 64(2024), 64, p. 23–35, 13 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to journal > Research article
2023
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Who's Bad? - The Influence of Perceived Humanness on Users' Intention to Complain about Conversational Agent Errors to Others , Dec 2023, Proceedings of the 44th International Conference on Information Systems (ICIS). 17 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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I can see how you feel—Methodological considerations and handling of Noldus's FaceReader software for emotion measurement , 30 Sep 2023, In: Technological forecasting and social change : an international journal. 197(2023), 18 p., 122889Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to journal > Research article