Publications
116 Entries
2015
-
Complaint management on social networking platforms: An examination of inconsistent complaint behaviour and the identification of potential reduction strategies , 2015, 6 p.Research output: Other contribution > Other
-
Customer Education“ – Eine stereotypenbasierte interdisziplinäre Diskussion , 2015, Stereotypen und Wissensrepräsentation in Marketing und Werbung: 15. Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation (EUKO 2015). Janich, N., Kalwa, N. & Rhein, L. (eds.).Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
-
Customer Integration – A Critical Case - Supported Observation of the Risk of a Marketing Trend , 2015, In: Journal of the Academy of Business & Economics. 15, p. 143-149, 7 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
Do Men and Women Laugh About Different Types of Humor? , 2015, 18 p.Research output: Other contribution > Other
-
Expertenstatement: Die Preisfestsetzung im Produktmanagement von Schweizer Unternehmen , 2015, Marketing Leadership Studie 2015. Status quo und Trends in Schweizer Unternehmen – Vom Solo zur Symphonie. Crossing Borders. p. 47Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Expertenstatement: Die strategische Bedeutung des Marketing in Schweizer Unternehmen , 2015, Marketing Leadership Studie 2015. Status quo und Trends in Schweizer Unternehmen – Vom Solo zur Symphonie. Crossing Borders, Winterthur/Schweiz, S. 15.. p. 15Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Poka Yoke für Dienstleistungen – Ein Ansatz zur Vermeidung von Kundenfehlern , 2015, Forum Dienstleistungsmanagement : Interaktive Wertschöpfung durch Dienstleistungen- Strategische Ausrichtung von Kundeninteraktionen, Geschäftsmodellen und sozialen Netzwerken. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Gabler, p. 169-189, 21 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Stereotypen im Relationship Marketing und Human Ressource Management – Impulse für eine interdisziplinäre Betrachtung , 2015, p. 13-Research output: Contribution to conferences > Paper
-
The Freemium Effect: Why Consumers Perceive More Value with Free than with Premium Offers , 2015Research output: Other contribution > Other
-
The Impact of Internal Communication Quality on Employees' Attitudes and Behavior Towards the Organization – A Cross-Cultural Approach , 2015, 16 p.Research output: Other contribution > Other