Publications
109 Entries
2015
-
Stereotypen im Relationship Marketing und Human Ressource Management – Impulse für eine interdisziplinäre Betrachtung , 2015, p. 13-Research output: Contribution to conferences > Paper
-
The Freemium Effect: Why Consumers Perceive More Value with Free than with Premium Offers , 2015Research output: Other contribution > Other
-
The Impact of Internal Communication Quality on Employees' Attitudes and Behavior Towards the Organization – A Cross-Cultural Approach , 2015, 16 p.Research output: Other contribution > Other
-
The Life Event Cycle as an Instrument of Rela tionship Management in SMEs: Theory, Results of an Empirical Investigation at a Health Club and Management Implications , 2015, In: International journal of entrepreneurial venturing : IJEV. 7, p. 251-265, 15 p.Research output: Contribution to journal > Research article
2014
-
Das Risiko der Integration des Kunden in den Erstellungsprozess bei Dienstleistungen. Theoretische Grundlagen und Konsequenzen für Kommunikation, Marketing und Unternehmensführung , 2014, Kommunikation in Change und Risk: Wirtschaftskommunikation unter Bedingungen von Wandel und Unsicherheiten. Stumpf, M. & Wehmeier, S. (eds.). Wiesbaden: Springer VS, p. 253-270, 18 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Expertenstatement: CRM – Hype oder nachhaltiger Trend , 2014, Swiss CRM 2014 – Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen. Winterthur/Schweiz, p. 13Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Expertenstatement: Herausforderung für die Umsetzung von CRM-Initiativen , 2014, Swiss CRM 2014 – Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen. Winterthur/Schweiz, p. 16Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
-
Kunden im Bedarfslebenszyklus crossmedial begleiten: Möglichkeiten und Grenzen am Beispiel SBB , 2014, 14. Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation (EUKO 2014)Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
-
Managing relationships in interdisciplinary research projects - the HoQ experience , 2014, Conference Proceedings of the 13th International Science-to-Business Marketing Conference on Cross Organizational Value Creation. p. 202-211, 10 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution