Publications
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2022
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On the Management of Broken Hearts: Learnings from the Widow(er)hood Effect for Stakeholder Relationship Management, 2022, In: Journal of relationship marketing : innovations and enhancements for customer service, relations, and satisfaction. 21, 3, p. 226-254, 29 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to journal > Research article
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The role of reciprocal behavior for business relationships: A qualitative approach, 2022Research output: Contribution to conferences > Paper
2021
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Mobility as a Challenge in Relationship Marketing: The Application of Mediatized Interaction Rituals and Symbols for Relationship Maintenance, 2021, Mobilität – Wirtschaft – Kommunikation. Wie die Mobilität von Unternehmen, Personen, Kapital, Waren und Dienstleistungen die Kommunikation verändert. Matrisciano, S., Hoffmann, E. & Peters, E. (eds.). Springer VS, p. 237-252, 16 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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The Dark Side of the Halo – Implications of the Horn Effect for the Management of Business-to- Customer Relationships in the Context of Artificial Intelligence, 2021, Künstliche Intelligenz im Dienstleistungsmanagement. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.).Vol. 2 Einsatzfelder – Akzeptanz – Kundeninteraktionen. p. 471-495, 25 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
2020
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Customer-Education-Manager. Ergebnisse einer empirischen Studie zu einem neuen Berufsbild im Marketing, 2020, In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. 2020, 66(2), 5 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Customer Education. Möglichkeiten und Grenzen im Marketing Management, 2020, In: Marketing Review St. Gallen : die neue Thexis-Marketingfachzeitschrift für Theorie und Praxis. 2020, 2/2020, 10 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Customer Integration Through Virtual Reality Implementation: A SWOT Analysis in the Area of Production Systems, 2020, Augmented Reality and Virtual Reality. p. 253-266, 14 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Fear Appeals: Relevance and Consequences for Relationship Marketing, 2020, In: Transfer : Zeitschrift für Kommunikation und Markenmanagement. 66, 2, p. 6-11, 6 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to journal > Research article
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Möglichkeiten und Grenzen multimodaler Kommunikation bei technischen Innovationen am Beispiel eines interdisziplinären Forschungsprojektes im Bereich Textiltechnik, 2020, Werbung für alle Sinne: Multimodale Kommunikationsstrategien. Wahl, S., Ronneberger-Sibold, E. & Luttermann, K. (eds.). VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden, p. 253-265, 13 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Olfaktorische Kommunikation als Instrument des Relationship Marketing – eine interdisziplinäre Diskussion, 2020, Werbung für alle Sinne: Multimodale Kommunikationsstrategien. Wahl, S., Ronneberger-Sibold, E. & Luttermann, K. (eds.). VS Verlag für Sozialwissenschaften, Wiesbaden, p. 127-139, 13 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report