Publications
98 Entries
2019
-
Eine partnerwahltheoretische Betrachtung von B2B-Beziehungen: Gleich und gleich gesellt sich gern vs. Gegensätze ziehen sich an , 2019, Kooperative Dienstleistungen: Spannungsfelder zwischen Service Cooperation und Service Coopetition (Forum Dienstleistungsmanagement). Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.).23 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Light side and dark side of relationship marketing – A discourse analysis of the discipline’s emergence based on elements of rhetoric , 2019Research output: Contribution to conferences > Paper
-
Maintenance strategies and long-distance relationships: An adaption of theories from interpersonal relationship research to marketing , 2019, 18, 4, 15 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
Marketing, Relationship Marketing und Digitalisierung – eine kritische Diskussion hierarchischer Modellierungsmöglichkeiten , 2019, Digitalisierung und Kommunikation: Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. p. 89-105, 17 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Potenziale digitaler Assistenzsysteme für die Kommunikation in interdisziplinären Entwicklungsprojekten , 2019, Digitalisierung und Kommunikation - Konsequenzen der digitalen Transformation für die Wirtschaftskommunikation. Stumpf, M. (ed.). Wiesbaden, p. 369-387, 19 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Stereotypen im Relationship Marketing und Human Ressource Management – Impulse für eine interdisziplinäre Betrachtung , 2019, 20 p.Research output: Other contribution > Other
-
Stereotype und negative Emotionen in Marketing und Kommunikation , 2019, 15 p.Research output: Other contribution > Other
-
The Effect of Stress on Customer Perception of the Frontline Employee: An Experimental Study , 2019, 4, p. 725-747, 23 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
The Horn-Effect in Relationship Marketing: A Systematic Literature Review , 2019Research output: Contribution to conferences > Paper
2018
-
Advancing Relationship Marketing Theory: Exploring Customer Relationships through a Process-Centric Framework , 2018, 8, p. 39-57, 19 p.Research output: Contribution to journal > Research article