Publications
100 Entries
2019
-
The Horn-Effect in Relationship Marketing: A Systematic Literature Review , 2019Research output: Contribution to conferences > Paper
2018
-
Advancing Relationship Marketing Theory: Exploring Customer Relationships through a Process-Centric Framework , 2018, 19 p.Research output: Other contribution > Other
-
Back to the roots – The influence of childhood engagement on hospitality service failure evaluation , 2018Research output: Contribution to conferences > Paper
-
Das Emotionale Erbe – eine beziehungs-marketingorientierte Betrachtung , 2018, 19 p.Research output: Other contribution > Other
-
Eine Diskussion des Dunning-Kruger-Effekts für Kunden-Mitarbeitenden-Beziehungen , 2018, 19 p.Research output: Other contribution > Other
-
Expertenstatement: Bedeutung der Mitarbeitenden für Marken , 2018, Swiss Marketing Leadership Studie 2018. Geschwindigkeit vs. Beständigkeit. Hannich, F., Huettermann, M., Fuchs, R., Suvada, A., Kübler, D., Barth, L., Heierli, R., Rozumowski, A. & Kiarostami, T. (eds.). Winterthur/Schweiz, p. 24, 1 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Kommunikation und Technik , 2018, 4 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Other contribution > Other
-
Kommunikation und Technik – Ausgewählte neue Ansätze im Rahmen einer interdisziplinären Betrachtung , 2018, 395 p.Research output: Book/Report/Anthology > Monograph
-
Preisbezogene Informationen in der Kommunikation richtig vermitteln , 2018, 15 p.Research output: Other contribution > Other
2017
-
Alpha and Omega Strategies for Customer Education – An Empirical Study on Strategy Effectiveness , 2017, 8 p.Research output: Other contribution > Other