Publications of the Chair 31 bis 40 von 272 EinträgenZenker, Benjamin; Rawoof, Shanavaz Sanjay Abdul; Merchel, Sebastian; Altinsoy, Ercan: Optimized Exciter Positioning Based on Acoustic Power of a Flat Panel Loudspeaker. In: Audio Engineering Society Convention 146 (2019)Alma, A.; Altinsoy,E., : Perceived Roughness of Band-Limited Noise, Single and Multiple Sinusoids Compared to Recorded Vibration. In: IEEE World Haptics 2019 (2019)Alma, A.; Altinsoy,E., : Perceived Roughness of Single Sinusoid Compared to Recorded Vibration. In: DAGA 2019 - 45th German Annual Conference on Acoustics (2019)Merchel, Sebastian; Olson, David; Altinsoy, M.: The natural variability of spruce soundboards: Perceptual differences in the tonal quality of acoustic guitars. In: 178th Meeting of the Acoustical Society of America (2019)Wühle, Tom; Merchel, Sebastian; Altinsoy, M.Ercan: The Precedence Effect in Scenarios with Projected Sound. In: Journal of the Audio Engineering Society 67 (2019), Nr. 3, S. 1–9Wühle, Tom; Merchel, Sebastian; Altinsoy,M.Ercan, : Perception of auditory events in scenarios with projected and direct sound from various directions. In: Audio Engineering Society 146th Convention (2019)Schwendicke, Anna; Dou, Jing; Altinsoy, M. Ercan: Zeitliche Maskierungseffekte von vertikalen Humanschwingungen. In: 7. VDI-Tagung Humanschwingungen 2018 (2018), S. 129–139Schwendicke, Anna; Cheng, Shuyue; Yu, Xudong; Altinsoy, M Ercan; Merchel, Sebastian: Intensity Perception for Complex Vertical Whole-Body Vibration. In: ASME 2018 Noise Control and Acoustics Division Session presented at INTERNOISE 2018 (2018), S. V001T08A008Rosenkranz, Robert; Altinsoy, M. Ercan; Gruschwitz, Sebastian; Schecker, Daniel: Nutzung von Wahrnehmungsmerkmalen für die Beurteilung von Humanschwingungen. In: Herbstworkshop Fachausschuss Fahrzeugakustik (2018)Rosenkranz, Robert; Altinsoy, M. Ercan; Gruschwitz, Sebastian; Schecker, Daniel: Nutzung von Wahrnehmungsmerkmalen für die Beurteilung von Humanschwingungen. In: 7. VDI-Tagung Humanschwingungen 2018 (2018)Zurück 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 WeiterDiese Informationen werden vom Vorgängersystem FIS bereitgestellt.