Publications
109 Entries
2018
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Back to the roots – The influence of childhood engagement on hospitality service failure evaluation , 2018, Global Marketing Conference 201: Track Customer Engagement in Tourism and HospitalityResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Das Emotionale Erbe – eine beziehungs-marketingorientierte Betrachtung , 2018, Emotionale Intelligenz in Organisationen. Der Schlüssel zum Wissenstransfer von angewandter Forschung in die praktische Umsetzung. Gölzner, H. & Meyer, P. (eds.). Springer VS, p. 83-101, 19 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Eine Diskussion des Dunning-Kruger-Effekts für Kunden-Mitarbeitenden-Beziehungen , 2018, Emotionale Intelligenz in Organisationen. Der Schlüssel zum Wissenstransfer von angewandter Forschung in die praktische Umsetzung. Gölzner, H. & Meyer, P. (eds.). Springer VS, p. 333-351, 19 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Expertenstatement: Bedeutung der Mitarbeitenden für Marken , 2018, Swiss Marketing Leadership Studie 2018. Geschwindigkeit vs. Beständigkeit. Hannich, F., Huettermann, M., Fuchs, R., Suvada, A., Kübler, D., Barth, L., Heierli, R., Rozumowski, A. & Kiarostami, T. (eds.). Winterthur/Schweiz, p. 24, 1 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
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Kommunikation und Technik , 2018, 4 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Other contribution > Other
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Kommunikation und Technik – Ausgewählte neue Ansätze im Rahmen einer interdisziplinären Betrachtung , 2018, Springer VS, 395 p.Research output: Book/Report/Anthology > Monograph
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Preisbezogene Informationen in der Kommunikation richtig vermitteln , 2018, Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen - Innovative Ansätze- Praktische Umsetzung. Janich, N. (ed.). Springer VS, p. 447-461, 15 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report
2017
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Alpha and Omega Strategies for Customer Education – An Empirical Study on Strategy Effectiveness , 2017, In: European journal of management / International Academy of Business and Economics. 2017, 7, p. 7-14, 8 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Challenges of interdisciplinary cooperation – Adopting Service Blueprinting to Product Engineering , 2017, In: International Journal of Sustainable Strategic Management. Vol. 17, p. 95-105, 11 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Digitale Dialogkommunikation im Online-Kundenservice , 2017, Forum Dienstleistungsmanagement: Dienstleistungen 4.0. Konzepte – Methoden – Instrumente. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Wiesbaden: Gabler, p. 351-373, 23 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/Anthology/Report