Publications
104 Entries
2018
-
Kommunikation und Technik – Ausgewählte neue Ansätze im Rahmen einer interdisziplinären Betrachtung , 2018, Springer VS, 395 p.Research output: Book/Report/Anthology > Monograph
-
Preisbezogene Informationen in der Kommunikation richtig vermitteln , 2018, Handbuch Techniken der Kommunikation: Grundlagen - Innovative Ansätze- Praktische Umsetzung. Janich, N. (ed.). Springer VS, p. 447-461, 15 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
2017
-
Alpha and Omega Strategies for Customer Education – An Empirical Study on Strategy Effectiveness , 2017, In: European journal of management / International Academy of Business and Economics. 2017, 7, p. 7-14, 8 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
Challenges of interdisciplinary cooperation – Adopting Service Blueprinting to Product Engineering , 2017, In: International Journal of Sustainable Strategic Management. Vol. 17, p. 95-105, 11 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
Digitale Dialogkommunikation im Online-Kundenservice , 2017, Forum Dienstleistungsmanagement: Dienstleistungen 4.0. Konzepte – Methoden – Instrumente. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Wiesbaden: Gabler, p. 351-373, 23 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Expertenstatement: Digitalisierung und die Emotionalisierung der Kundenbeziehungen , 2017, Swiss Marketing Leadership Studie 2017. Emotionen in einer digitalisierten Welt. Huettermann, M., Hannich, F., Fuchs, R., Rüeger, B., Müller, S., Kübler, D., Barth, L. & Haarmann, J. (eds.). Winterthur/Schweiz, p. 14, 1 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Funktionsübergreifendes integriertes Management , 2017, Swiss Marketing Leadership Studie 2017. Emotionen in einer digitalisierten WeltResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Kommunikation und Technik: 16. Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation , 2017, Book of Abstracts EUKO 2016Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
-
Marketing and Human Resource Management – Challenges and Opportunities of an Integrated Perspective in Science and Practice , 2017, In: International journal of business research : IJBR / International Academy of Business and Economics. Vol. 17, p. 87-100, 14 p.Research output: Contribution to journal > Research article
-
Marketing, Relationship Marketing und Digitalisierung – eine kritische Diskussion hierarchischer Modellierungsmöglichkeiten , 2017, Kommunikation und Digitalisierung: 17. Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation: European cultures in business and corporate communivation (EUKO 2017). Stumpf, M. (ed.).p. 11-12, 2 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution