Publications
98 Entries
2016
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Dealing with Stereotypes and Cross Media Challenges in Corporate Communication , 2016, 13 p.Research output: Other contribution > Other
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Die Rache des Kunden – sozialwissenschaftliche Theorien und deren Relevanz im Mediamix , 2016, Crossmedia - Kommunikation in kulturbedingten Handlungsräumen: Mediengerechte Anwendung und zielgruppenspezifische Ausrichtung. Schmidt, C. M. (ed.). Wiesbaden, p. 15-32, 18 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Emotional Legacy – a Relationship Marketing Perspective on a Specific Field of Emotional Intelligence , 2016Research output: Contribution to conferences > Paper
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Ethical Reasoning in the Business - to - Business Negotiation: Evidence from Relationships in the Chemical Industry in Germany , 2016, 25/ 2, p. 128-143, 16 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Expertenstatement: Bedeutung und Umsetzungsprobleme der Digitalen Transformation , 2016, Hannich, F./Fuchs, R./Rüeger, B./Hüttermann, M./Klaas, M./Müller, S./Rauch, M./Bissig, P./Kübler, D. (Hrsg.): Swiss Marketing Leadership Studie 2016. Digitale Transformation im Marketing. Winterthur/SchweizResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Expertenstatement: Wirksamkeitsmessung als Schwäche des Kundenbeziehungsmanagement , 2016, Hannich, F./Fuchs, R./Rüeger, B./Hüttermann, M./Klaas, M./Müller, S./Rauch, M./Bissig, P./Kübler, D. (Hrsg.): Swiss Marketing Leadership Studie 2016. Digitale Transformation im Marketing. Winterthur/SchweizResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Kunden im Bedarfslebenszyklus crossmedial begleiten – Möglichkeiten und Grenzen am Beispiel SBB , 2016, Crossmedia - Kommunikation in kulturbedingten Handlungsräumen: Mediengerechte Anwendung und zielgruppenspezifische Ausrichtung. Schmidt, C. (ed.). Wiesbaden, p. 93-110, 18 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Love Brands: Mit Kommunikation in sozialen Medien Brand Love steigern , 2016, 16 p.Research output: Other contribution > Other
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Vom Produktanbieter zum Dienstleister – Eine bedarfslebenszyklusbezogene Betrachtung , 2016, 17 p.Research output: Other contribution > Other
2015
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Expert review: Ten years of research on the life event cycle – State of the art , 14 Jul 2015Research output: Other contribution > Other