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2016
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Expertenstatement: Wirksamkeitsmessung als Schwäche des Kundenbeziehungsmanagement , 2016, Hannich, F./Fuchs, R./Rüeger, B./Hüttermann, M./Klaas, M./Müller, S./Rauch, M./Bissig, P./Kübler, D. (Hrsg.): Swiss Marketing Leadership Studie 2016. Digitale Transformation im Marketing. Winterthur/SchweizResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Kunden im Life Event Cycle crossmedial begleiten – Eine kritische Diskussion am Beispiel SBB , 2016, Crossmedia - Kommunikation in kulturbedingten Handlungsräumen: Mediengerechte Anwendung und zielgruppenspezifische Ausrichtung. Schmidt, C. M. (ed.). Wiesbaden: Springer VS, p. 93-110, 18 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Love Brands: Mit Kommunikation in sozialen Medien Brand Love steigern , 2016, 16 p.Research output: Other contribution > Other
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Vom Produktanbieter zum Dienstleister – Eine bedarfslebenszyklusbezogene Betrachtung , 2016, Forum Dienstleistungsmanagement: Servicetransformation:: Entwicklung vom Produktanbieter zum Dienstleistungsunternehmen. Bruhn, M. & Hadwich, K. (eds.). Gabler, p. 505-521, 17 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
2015
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Expert review: Ten years of research on the life event cycle – State of the art , 14 Jul 2015Research output: Other contribution > Other
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Adapting Scott and Bruce's General Decision-Making Style Inventory to Patient Decision Making in provider Choice , 2015, In: BMC medical informatics and decision making. 35, 4, p. 525-532, 8 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to journal > Letter
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Ally or Dependent? Exploring the Consequences of Stereotypes Towards Customers , 2015, The European Marketing Academy Conference (EMAC 2015)Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution
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Cause - related Marketing as a tool for brand management – an empirical study , 2015, In: European journal of management / International Academy of Business and Economics. Vol. 15, p. 77-92, 16 p.Research output: Contribution to journal > Research article
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Complaint management on social networking platforms: An examination of inconsistent complaint behaviour and the identification of potential reduction strategies , 2015, 6 p.Research output: Other contribution > Other
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Customer Education“ – Eine stereotypenbasierte interdisziplinäre Diskussion , 2015, Stereotypen und Wissensrepräsentation in Marketing und Werbung: 15. Interdisziplinäres Symposium der Forschungskooperation Europäische Kulturen in der Wirtschaftskommunikation (EUKO 2015). Janich, N., Kalwa, N. & Rhein, L. (eds.).Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Conference contribution