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2015
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Expertenstatement: Die strategische Bedeutung des Marketing in Schweizer Unternehmen , 2015, Marketing Leadership Studie 2015. Status quo und Trends in Schweizer Unternehmen – Vom Solo zur Symphonie. Crossing Borders, Winterthur/Schweiz, S. 15.. p. 15Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Poka Yoke für Dienstleistungen – Ein Ansatz zur Vermeidung von Kundenfehlern , 2015, 21 p.Research output: Other contribution > Other
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Stereotypen im Relationship Marketing und Human Ressource Management – Impulse für eine interdisziplinäre Betrachtung , 2015, p. 13-Research output: Contribution to conferences > Paper
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The Freemium Effect: Why Consumers Perceive More Value with Free than with Premium Offers , 2015Research output: Other contribution > Other
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The Impact of Internal Communication Quality on Employees' Attitudes and Behavior Towards the Organization – A Cross-Cultural Approach , 2015, 16 p.Research output: Other contribution > Other
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The Life Event Cycle as an Instrument of Rela tionship Management in SMEs: Theory, Results of an Empirical Investigation at a Health Club and Management Implications , 2015, 15 p.Research output: Other contribution > Other
2014
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Das Risiko der Integration des Kunden in den Erstellungsprozess bei Dienstleistungen. Theoretische Grundlagen und Konsequenzen für Kommunikation, Marketing und Unternehmensführung , 2014, Kommunikation in Change und Risk: Wirtschaftskommunikation unter Bedingungen von Wandel und Unsicherheiten. Wiesbaden, p. 253-270, 18 p.Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Expertenstatement: CRM – Hype oder nachhaltiger Trend , 2014, Swiss CRM 2014 – Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen. Winterthur/Schweiz, p. 13Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Expertenstatement: Herausforderung für die Umsetzung von CRM-Initiativen , 2014, Swiss CRM 2014 – Einsatz und Trends in Schweizer Unternehmen. Winterthur/Schweiz, p. 16Research output: Contribution to book/conference proceedings/anthology/report > Chapter in book/anthology/report
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Managing relationships in interdisciplinary research projects - the HoQ experience , 2014, p. 202-211, 10 p.Electronic (full-text) versionResearch output: Contribution to conferences > Paper