Publikationen
104 Einträge
2023
-
Hybride Lehrveranstaltungen - Spannungsfeld zwischen technischer Praktikabilität und didaktischem Anspruch , 3 März 2023, in: Perspektiven auf Lehre : journal for higher education and academic development. 2023, 1Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Implementation of Virtual Mobility and Internationalization at Home in Albania’s Higher Education: A Catalogue of Recommendations for Action , Feb. 2023, in: International journal of management, knowledge and learning. 12, S. 69-78Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Towards Guidelines for Rigorous Designing of Delphi Study - An Investigation on the Example of Maturity Model Development , Jan. 2023, in: Electronic Journal of Business Research Methods : EJBRMPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
21ST CENTURY SKILLS IN HIGHER EDUCATION – AN EMPIRICAL ANALYSIS OF CURRENT CHALLENGES AND POTENTIALS AT A UNIVERSITY OF EXCELLENCE , 2023, INTED2023 Proceedings. 12 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
A Maturity Model for Intraorganizational Online Collaboration , 2023, in: International journal of e-collaboration : an official publication of the Information Resources Management Association. 19, 1, S. 1-21, 21 S., 78Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Blended Assessment in Higher Education Collaborative Case Study Work – A Qualitative Study , 2023, Learning in the Age of Digital and Green Transition - Proceedings of the 25th International Conference on Interactive Collaborative Learning ICL 2022. Auer, M. E., Pachatz, W. & Rüütmann, T. (Hrsg.). Springer Nature, S. 44-56, 13 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Competence Needs of Modern Virtual Community Members , 2023, in: International journal of management, knowledge and learning. 12, 12, S. 29-38Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
E-Tutor Tandems in a COIL Course – Design, Implementation and Evaluation , 2023, in: International Journal of Research in E-Learning. 9, 1, S. 1-25, 25 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
From Qualification to Competencies: Defining a Task-Based Competency Profile for E-Tutors in Higher Education , 2023, in: International journal of management in education : IJMIE. 17, 2, S. 109-129, 21 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Lessons Learned from an International and Interdisciplinary Virtual Mobility Module between Albania, Slovenia, and Germany , 2023, in: International journal of management, knowledge and learning. 12Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Konferenzartikel