Publikationen
119 Einträge
2025
-
EduBot Unleashed - Elevating Digital Competence in Online Collaborative Learning , 16 Jan. 2025, 2024 21st International Conference on Information Technology Based Higher Education and Training, ITHET 2024. Paris: IEEE, 9 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
FROM WORDS TO WORTH: METHODOLOGICAL SOUND LLM-BASED LITERATURE-RESEARCH FEATURING THE COMPACTION FRAMEWORK , 2025, INTED2025 Proceedings. S. 5813-5822Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
2024
-
SLOWLY DYING OR RESILIENT? REVISITING THE SECI MODEL AFTER 3 DECADES IN THE CONTEXT OF GENERATIVE AI , 1 Nov. 2024, ICERI2024 Proceedings: 17th annual International Conference of Education, Research and Innovation Seville, Spain. 11-13 November, 2024. S. 6542-6549, 8 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Designing Formative Feedback in Collaborative Online International Learning , Sept. 2024, in: Human Systems Management. 43, 5, S. 605-622, 18 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
BRIDGING THE GAP: A GUIDE FOR COMPETENCE IMPROVEMENT METHODS FOR E-TUTORS IN HIGHER EDUCATION , Juli 2024, EDULEARN2024 Proceedings: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies. S. 304-313, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Facilitating Competence-Oriented Qualification in New Work: Evaluation of a Platform Prototype , 2 Mai 2024, S. 659, 668 S.Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Systematization of Competence Assessment in Higher Education: Methods and Instruments , 2 Mai 2024Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Advancing E-Tutor Tandems: Qualitative Insights And A Matrix For Collaborative Practice , März 2024, INTED2024 Proceedings. S. 1327-1337, 11 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
EMPOWERING E-TUTORS: AN ITERATIVE DEVELOPMENT OF AN E-TUTOR SELF-EVALUATION TOOL , März 2024, INTED2024 Proceedings. S. 7-16, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
ONLINE VS. FACE-TO-FACE EXAMS - DETERRENCE THEORY EXPLAINING CHEATING BEHAVIOUR IN SUMMATIVE WRITTEN EXAMS , März 2024, INTED2024 Proceedings: 18th International Technology, Education and Development Conference. S. 6641-6648, 8 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband