Publikationen
122 Einträge
2021
-
Imagine it’s “Corona“ – and no one has noticed, 2021, S. 107-115, 9 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Limitations in Written Summative E-Assessment in Higher Education – An Analysis of a Student Survey, 2021, S. 134-145, 12 S.Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Preface, 2021, Logistics Management: Contributions of the Section Logistics of the German Academic Association for Business Research, 2021, Dresden, Germany. S. vElektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Vor-/Nachwort
-
Requirements for a Control Instrument of Intraorganizational Online Collaboration - A Maturity Model Analysis, 2021, Proceedings of the 54th Annual Hawaii International Conference on System Sciences, HICSS 2021. Bui, T. X. (Hrsg.).S. 503-512, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Stell Dir vor, es ist „Corona“ – und keiner hat’s gemerkt, 2021, S. 113-121, 9 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Success factors of intra-organisational online collaboration: a systematic literature review, 2021, in: International journal of management & enterprise development : IJMED. 20, 3, S. 200-233, 34 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Übersichtsartikel (Review)
-
Successful Virtual Collaborative Learning: A Shift in Perspective, 2021, S. 245-262, 18 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Supporting Onboarding Processes Through Internal Online Communities, 2021, EDULEARN21 Proceedings. S. 8585-8594, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
The Virtual Tutor: Tasks for conversational agents in Online Collaborative Learning Environments, 2021Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Virtual Collaborative Learning During COVID19 - Lessons Learned in Practice, 2021, S. 467-474, 8 S.Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper