Publikationen
Nachfolgend finden Sie eine aktuelle Liste aller Publikationen der Mitarbeitenden der Professur für Bildungstechnologie.
281 Einträge
2020
-
Evaluation of Indonesian Technical and Vocational Education in Addressing the Gap in Job Skills Required by Industry , 3 Okt. 2020, 2020 3rd International Conference on Vocational Education and Electrical Engineering. IEEE Xplore, S. 1-6, 6 S., 9243222Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Policy shift to reduce unemployment of vocational school graduates in Indonesia (A National Study) , 2 Okt. 2020, in: Jurnal Pendidikan Teknologi dan Kejuruan / Universitas Negeri Yogyakarta, Fakultas Teknik. S. 129-139, 10 S.Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Understanding the industrial designer’s self-perception of ideation , Okt. 2020, in: International Journal of Design Creativity and Innovation. 8, 4, S. 240-271, 32 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Construction and validation of Mobile Social Network Sites Utility Perceptions Inventory (MUPI) and exploration of English as foreign language teachers’ perceptions of MSNSs for language teaching and learning , 1 Juli 2020, in: Education and information technologies : the official journal of the IFIP Technical Committee on Education. 25, 4, S. 2843-2869, 27 S., 4Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Identification Key Factor in Link and Match Between Technical and Vocational Education and Training with Industry Needs in Indonesia , 22 Mai 2020Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Usability evaluation of personalized adaptive e-learning system using USE questionnaire , März 2020, in: Knowledge Management and E-Learning. 12, 1, S. 85-105, 21 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
A Case Study of How Centers of Excellence on TVET Are Operated in Asia and Europe to Enhance an Understanding of Definitions and Classification , 2020, Proceedings of the 22nd International Conference on Interactive Collaborative Learning (ICL2019): The Impact of the 4th Industrial Revolution on Engineering Education. Auer, M., Hortsch, H. & Sethakul, P. (Hrsg.). Springer Verlag, New York, S. 738-749, 12 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Am Aufwand kann es nicht liegen.‘ – .: eine rekonstruktive Untersuchung zur Digitalisierung im Lehralltag an Hochschulen , 2020, in: Der pädagogische Blick. Zeitschrift für Wissenschaft und Praxis in pädagogischen Berufen. 13, 2, S. 70-81, 11 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
A web-based adaptive e-learning application for engineering students: An expert-based evaluation , 2020, in: International Journal of Engineering Pedagogy: iJEP. 10, 2, S. 60-71, 12 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Communities in New Media. From hybrid realities to hybrid communities , 2020, S. 1-8, 8 S.Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper