Publications 151 bis 160 von 908 EinträgenFriedrich, Steffen; Riebeck, Sindy; Hochmuth, Christian: Bildung in der digitalen Welt – Perspektiven für die Schule in Sachsen. In: Sachsenlandkurier 28. Jahrgang, Ausgabe März/April (2017), Nr. 2/17Groh, Rainer: An Iconography of Interaction : History, Structure and Function of Interactive Pictures. Dresden : TUDpress (2017). - ISBN 978-3-95908-091-0Keck, Mandy; Kammer, Dietrich; Gründer, Thomas; Thom, Thomas; Kleinsteuber, Martin; Maasch, Alexander; Groh, Rainer: Towards Glyph-based Visualizations for Big Data Clustering Conference. In: Proceedings of VINCI ’17 (2017)Vosough, Zana; Kammer, Dietrich; Keck, Mandy; Groh, Rainer: Visualizing Uncertainty in Flow Diagrams: A Case Study in Product Costing. In: Proceedings of VINCI ’17 (2017)Müller, Mathias; Keck, Mandy; Gründer, Thomas; Hube, Natalie; Groh, Rainer: A Zoomable Product Browser for Elastic Displays. In: 5th Conference on Computation, Communication, Aesthetics & X, Proceedings xCoAx 2017 (2017), S. 1–10Huber, Steffen; Seiger, Ronny; Schlegel, Thomas: Using Semantic Queries to Enable Dynamic Service Invocation for Processes in the Internet of Things. In: IEEE International Conference on Semantic Computing (ICSC) 2016 (2016)Demuth, Birgit; Sneed, Harry: Ein Modell für natursprachliche Anforderungsdokumente. In: Informatik-Spektrum (2016), Nr. 5Demuth, Birgit: Constructive Alignment in Teaching Modeling. In: Educators Symposium at MODELS 2016 (2016)Götz, Sebastian (Hrsg.); Bencomo, Nelly (Hrsg.); Bellmann, Kirstie (Hrsg.); Blair, Gordon (Hrsg.): Proceedings of the 1st International Workshop on Models@run.time for Self-aware Computing Systems : CEUR-WS.org (2016)Arnold, Peter; Hofmann, Sven: Computer science in all steps of teacher education as a way to digitally emancipated teachers. In: ICERI 2016 (2016)Zurück 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 WeiterDiese Informationen werden vom Vorgängersystem FIS bereitgestellt.