Publikationen
102 Einträge
2024
-
ONLINE VS. FACE-TO-FACE EXAMS - DETERRENCE THEORY EXPLAINING CHEATING BEHAVIOUR IN SUMMATIVE WRITTEN EXAMS , März 2024, INTED2024 Proceedings: 18th International Technology, Education and Development Conference. S. 6641-6648, 8 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Blending Physical and Virtual Mobility in Higher Education , 2024, Communities in New Media. Inclusive digital: Forming Community in an Open Way Self-determined Participation in the Digital Transformation: 26. Workshop GeNeMe‘23 Gemeinschaften in Neuen Medien. Köhler, T., Schoop, E., Kahnwald, N. & Sonntag, R. (Hrsg.). Dresden, Band 26. S. 329-334Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Design Dimensions of Virtual Collaborative Learning – Synthesizing Iterative Research , 2024, Handbuch E-Learning. Köhler, T. (Hrsg.). Wolters Kluwer, Band 106. S. 1-22, 22 S.Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Buch/Sammelband/Gutachten
-
Designing Formative Feedback in Collaborative Online International Learning , 2024, in: Human Systems Management. 2024, in press, S. 1-40Publikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Konferenzartikel
-
Exploring Critical Learning Incidents in Collaborative Online International Learning: Implications for Digital Readiness and Learning Design , 2024, in: Bearbeiten Inklusiv digital: Gemeinschaft offen gestalten Selbstbestimmte Teilhabe an der digitalen Transformation: 26. Workshop GeNeMe‘23 Gemeinschaften in Neuen Medien. S. 80-90, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Konferenzartikel
-
Preparing E-Tutors for Success: A Qualitative Analysis of a Community Management Training Module for Students , 2024, The Asian Conference on Education 2023: Official Conference Proceedings. S. 161-176, 16 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Towards a Consulting Guideline for Capacity Building in COIL Modules , 2024, Communities in New Media. Inclusive digital: Forming Community in an Open Way Self-determined Participation in the Digital Transformation: 26. Workshop GeNeMe‘23 Gemeinschaften in Neuen Medien. Köhler, T., Schoop, E., Kahnwald, N. & Sonntag, R. (Hrsg.). Dresden: TUDpress/Thelem Universitätsverlag, S. 101-109Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
2023
-
SELF-TEST AS A BLENDED ASSESSMENT STRATEGY TO FOSTER STUDENT ENGAGEMENT AND SATISFACTION IN HIGHER EDUCATION , 6 Sept. 2023, IDIMT-2023: New Challenges for ICT and Management - 31st Interdisciplinary Information Management Talks. Doucek, P., Sonntag, M. & Nedomova, L. (Hrsg.). 1 Aufl., Trauner Verlag, S. 111-119, 9 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Hybride Lehrveranstaltungen - Spannungsfeld zwischen technischer Praktikabilität und didaktischem Anspruch , 3 März 2023, in: Perspektiven auf Lehre : journal for higher education and academic development. 2023, 1Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel
-
Implementation of Virtual Mobility and Internationalization at Home in Albania’s Higher Education: A Catalogue of Recommendations for Action , Feb. 2023, in: International journal of management, knowledge and learning. 12, S. 69-78Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Forschungsartikel