Publikationen
109 Einträge
2024
-
Designing Formative Feedback in Collaborative Online International Learning , Sept. 2024, 2024, in press, S. 1-18, 18 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Konferenzartikel
-
BRIDGING THE GAP: A GUIDE FOR COMPETENCE IMPROVEMENT METHODS FOR E-TUTORS IN HIGHER EDUCATION , Juli 2024, EDULEARN2024 Proceedings: 16th International Conference on Education and New Learning Technologies. S. 304-313, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Facilitating Competence-Oriented Qualification in New Work: Evaluation of a Platform Prototype , 2 Mai 2024Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Systematization of Competence Assessment in Higher Education: Methods and Instruments , 2 Mai 2024Publikation: Beitrag zu Konferenzen > Paper
-
Advancing E-Tutor Tandems: Qualitative Insights And A Matrix For Collaborative Practice , März 2024, INTED2024 Proceedings. S. 1327-1337, 11 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
EMPOWERING E-TUTORS: AN ITERATIVE DEVELOPMENT OF AN E-TUTOR SELF-EVALUATION TOOL , März 2024, INTED2024 Proceedings. S. 7-16, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
ONLINE VS. FACE-TO-FACE EXAMS - DETERRENCE THEORY EXPLAINING CHEATING BEHAVIOUR IN SUMMATIVE WRITTEN EXAMS , März 2024, INTED2024 Proceedings: 18th International Technology, Education and Development Conference. S. 6641-6648, 8 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Blending Physical and Virtual Mobility in Higher Education , 2024, Communities in New Media. Inclusive digital: Forming Community in an Open Way Self-determined Participation in the Digital Transformation: 26. Workshop GeNeMe‘23 Gemeinschaften in Neuen Medien. Köhler, T., Schoop, E., Kahnwald, N. & Sonntag, R. (Hrsg.). Dresden, Band 26. S. 329-334Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Konferenzband
-
Design Dimensions of Virtual Collaborative Learning – Synthesizing Iterative Research , 2024, Handbuch E-Learning. Köhler, T. (Hrsg.). Wolters Kluwer, Band 106. S. 1-22, 22 S.Publikation: Beitrag in Buch/Konferenzbericht/Sammelband/Gutachten > Beitrag in Buch/Sammelband/Gutachten
-
Exploring Critical Learning Incidents in Collaborative Online International Learning: Implications for Digital Readiness and Learning Design , 2024, S. 80-90, 10 S.Elektronische (Volltext-)VersionPublikation: Beitrag in Fachzeitschrift > Konferenzartikel